det är en blå värld



Oredigerade bilder. Ja, himlen var så blå. Ja, mina jeans är så trasiga. Ja, solen lyste så starkt. Ja, det var lika kallt som det ser ut. Ja, jag ignorerade kylan i vårkläder. Och ja, jag älskar verkligen att sitta högst upp i parkeringshus. Det finns inget annat som gör mig lika lugn och tillfreds med tillvaron. Vissa behöver ibland komma långt hemifrån, andra behöver gå en jättelång promenad och jag behöver ibland ensamhet och möjligtvis lite musik. Det är så skönt att vara själv ibland, jag skulle inte klara av att ha folk omkring mig hela tiden.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

underbart fint! älskar bilden med hustaken!


Linnéa

jönköping är faktiskt himla fint.


saaaraaaaa

åh så fint :)



tack så jätte jätte mycket. du gjorde min dag nu. Gud så snäll du är, det betyder jätte mycket för mig att du gillar min blogg <3


Lina

Åhh, låter så fint, och jag håller med dig, ensamheten är riktigt vacker i rätt mängd, precis som när första vårsolen träffar jorden.



Sv: Det är precis så det ska vara! Krunegård är om möjligt en ännu högre mästare på att få fram de känslorna ur mig, den intensiva men kortvariga känslan av enorm lycka, kärlek på det!


Ebba

jag gillar bilden med hustaken, skarpt!!


andreas

Upp