det var en tisdag




Detta är bilder från gårdagen, som jag tänkte lägga ut igår, men ett par vackra trojanska hästar hade invaderat min dator och försvårade det hela avsevärt. Jag skapade müslikonst, hade lite för lockigt hår och dipliner och lånade tre fina skivor på biblioteket. Det var Perro del mar, Belle and Sebastian och Broder Daniel. Och alla skivorna låg av någon mystisk anledning på min trasmatta. I skolan har vi projektvecka med internationellt tema. På fredag ska vi prata om terrorism i trettio minuter, sen åker jag till Stockholm.

Min vän Sanna skrev nyligen om låten Stjärnfallet av Markus Krunegård, den är obeskrivligt vacker.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Trojanska hästar har jag också, tyvärr. De är inge vidare kul. Du tar väldigt snygga bilder!


Camilla

Tack så hjärtligt, det värmer! Idag ska jag utrota den trojanska hästrasen minsann.


Julia

vad otroligt fina bilder!


maja

vilka härliga bilder!!


martina

Den är stöööört fin! Vi ska köra den på ensemblen, maybe you will see it performed by my cooliish group! Yeah!



Och, snygga bilder. Müslikonst är inte dåligt döö!


Sanna

Upp