Natten är ljuv, le blott och dansa!





Det var som om jag tills ikväll hade glömt bort hur fantastiskt fina sommarnätter kan vara. Shortsklädda vita ben, sommarnattsdofter och fina vänner. Ljumma vindar och löften i luften som talar om att man har ännu fler liknande kvällar att vänta. En galet vacker bästa vän som mest är lite ledsen i ögat för att hennes största idol har somnat in. En kväll innehållandes god mat, prat och ett försök att övertyga den där vännen om att Blade Runner faktiskt är en alldeles fantastisk film.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

jag vill också dansa med dig.!


bells

Blade Runner ÄR Harrison Fords bästa film.


Jake

bells: JAAAAA, bellsibells! vi får dansa och leka med varandra en vacker dag tycker jag.



jake: hm, jag kan omöjligt avgöra det då jag har sett så få filmer i vilka han figurerar. men eftersom blade runner är en av mina absoluta favoritfilmer känner jag mig ändå benägen att hålla med!


julia

fina röda skor ju


madeleine

Upp