mina poserande män och min mat




min bror, min pojkvän och givetvis min pasta med chevre, sparris, rödlök och färska champinjoner. mmm. jag är för tillfället ganska jätteupptagen om jag ska vara helt ärlig, det råkar nämligen vara så att jag ska repetera teater under hela helgen och under hela nästa vecka och därför måste göra alla mina läxor just precis nu på en gång. min effektiva sida har faktiskt visat sig och det enda jag nu har kvar att skriva är en sönderanalysering av den fantastiska filmen before sunrise.

ni är bäst förresten, jag blir helt obeskrivligt glad över alla era söta kommentarer, ni kan göra en grå dag ljusblå. och nu två ursäkter: när jag faktiskt hinner att svara på kommentarer så gör jag det under inläggen. och jag vet att jag har mail kvar att svara på, förlåtförlåtförlåt, men tiden räcker inte riktigt till.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

är helt sönderanalyserad och måste ändå ge mig in på en till analys... lycka till med teatern!


irma

teater <3 och så fina bilder och maten ser helt sjukt god ut!!!!


Lisa

maten såg ljuvlig ut!


elin ohre

så fint! gillar ljuset i bilderna.


josefin,

sista bilden är riktigt fin!


Camilla Andersson

din bror är lite lik Jason Segel... :P


Izzie

Upp