varför jag tycker om dig.




för att du alltid ser till att jag under nätterna är täckt av mycket täcke så att jag inte ska frysa. för att spela tv-spel och äta chips med dig är något av det härligaste jag vet. för att du alltid kan göra mig glad. för att du har de finaste ögonen jag kan tänka mig. för att det inte finns något bättre vis att vakna upp på än bredvid dig. för att du är så himla snygg när du spelar gitarr eller tamburin eller klockspel eller vilket instrument som helst egentligen. för att du alltid är så varm. för att du sträcker ut tungan när du koncentrerar dig. för att vi tycker så olika om så mycket. för att du alltid låter så himla irriterad när du talar persiska. för att du fnissar när vi inte har setts på några dagar. för att du luktar så gott. för att du ser på mig på det där viset.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Gitarrgrabbar. Alltså åh. (Jag har också en)


Rebecka

känner igen mig i väldigt mycket av det där.

fint. kärlek är fint.



din blogg är fin.

PUSS.


m.

åh så vackert åh så vackert!

(jag är smyg kär i en kille som påminner mycket om honom till utseende!)



(hatar att vara smyg kär!)


a

jag dör. så fint!!1


linn

så fint! vill också vara kär på det där sättet.


irma

Får ont i hjärtat av det här! Jag vill också kunna säga till max att jag tycker så mycket om honom!


admin

nä jag tror jag dööööööör vad fint.

jag vill också ha en man.


tant grön

åhhhhhh så fint! fina bilder med! kärleken är fin när den funkar! då är den helt underbar.


Lisa

åh, kommentaren i mitt huvud är bara en fet liten repeterande mix av allt redan skrivet. åååååhhhh + döööööör + hjärtont + vackertvackertvackert + vill också + fina bilder.



fint fint fint


björk

fy vilka fina bilder!


w

jag dog lite. får lite ont i hjärtat, fast på ett bra sätt. Jag tackar min kompis för att hon visade mig din fina blogg.

Puss.


maja.

dör lite. jag vill också tycka om någon på det där pirr i magen viset.


Evelina

åh vilka himla fina bilder!


Tuva

första bilden = herregud


Evelina

Upp