inget annat än emmaboda




(bilderna är brutalt lånade av några vänner. tack♥)
emmaboda var mycket av allt, mycket av allt förutom musik. jag gillade trummor & orgel (gaaalet bra), the very best och crystal castles, men det var nästan det enda. annars var det folket som gjorde min festival, folket och hot tofu-grytan. men mest folket, hur god denna veganska gryta än var. emmaboda var fint, så himla fint.

och imorgon åker jag upp till stockholm i en fullastad bil med min bror och tre vänner. POP-POP-POPAGANDA! syns vi där? i publikhavet under bästa belle and sebastian kanske?
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

åh var sjukt sugen på att fara på Popaganda, bästaste Ellie Goudling ska spela men lite pengar och mycket resväg ställde till det.


irma

Vill också se Belle & Sebastian!!


Astrid

jag önskar att du hade hängt mer hos oss så vi kunde beatboxat och sånt roligt. du är så bra bra söta julia!!! puss


elin

åh


Lotta

fudging fuuudge jag vill ocksa pa Popaganda. Se The Magic Numbers och du kommer alska det. Just doit!


Sanna

samma här, det var folket som gjorde min festival. så stört fint. och det var jag som sprang ikapp dig när du var påväg från stan och va lite smått hysterisk "visst är det du som är ohhboy??!?!" var lite smått överväldigad. puss på fin blogg.


Emma

ser underbart ut åh!


Lisa

Trummor och Orgel, jaaah! Jag köpte deras 3cd-box i merchtältet senare, det ångrar jag verkligen inte : )


Jake

julia! måste popagandakrocka! måste!


bjööööööörk

irma: jag såg inte ellie goulding, jag borde skämmas, men var ju så illa tvungen att nästan-hänga på staketet på belle and sebastian just då.

astrid: de var magiska!

elin: åh, du är så bra min fina elin. så himla bra. och ni var så ruskigt duktiga på att beatboxa och sjunga att man nästan fick lite prestationsångest.

emma: ååååååhhhhh, det var så HIMLA FINT att du hälsade. Om du bara visste hur överraskad och superglad jag blev. Puss på fin människa.


julia

emmaboda och popaganda ägde verkligen iår


frida

ÅH emmaboda vill tillbaka:(((


jos

Upp