KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

åh, förälskelse i sista bilden.


elin ohre

superfina bilder :)


Johanna

OUTSTANDING!!! Magism! Grym blogg, hit kommer jag mer än gärna tillbaka snart!:)


Rickard

åh fint!


felicia.

ALLT FÖR KONSTEN!




Flisa

Hemskt hemskt fint fick du till det, i alla fall


Flisa

tack, åh, tack och tack och tack alla, ni gör mig så glad, verkligen!

och flisa: JAG DOG! det var nio minus ute! jag gick i tjugo minuter för att komma upp i skogen! snön var nästan midjehög på vissa ställen! mitt kamerastativ fastnade i mina strumpbyxor och frös fast! mina ben stelnade till fullkomligt och det gick knappt att gå för att det gjorde så ont i mina knän! jag hann bara knäppa ungefär tjugo bilder innan jag insåg att det var alldeles, ALLDELES, för kallt för att fotografera! Jag har ingen fjärrutlösare och fick därför pulsa fram och tillbaka, fram och tillbaka, till min kamera! Vilket dessutom ledde till dålig skärpa! Och jag blev inte nöjd med slutresultatet! Och sen kommer jag hem, slänger i mig mat och springer till busshållplatsen. Bussen kommer inte, jag går vidare, då någon klok människa meddelade att bussen började gå vid gräshagens centrum. Men icke! Så efter en timme och tio minuter kom min kära mor och skjutsade in mig till stan! AHHHHHHHH! Jag kom en halvtimme för sent till ett viktigt möte, när mötet väl var slut fick jag vänta i tjugo minuter på min buss, som sedan släppte av alla passagerare vid torpaplan, vilket betydde att jag hade sex busshållplatser kvar hem! Efter en halvtimme kom min mamma ännu en gång, världens bästa mamma. Och nu får jag inte träffa B förrän på måndag bara för att bussarna inte går! Hej Lisa, jag behövde bara avreagera mig lite. Puss vännen, jag hoppas din lördag har varit bättre än min. Nu ska jag ut i snön igen.


julia

Magiskt magiskt magiskt.


Sofia

bright eyes<3

och du<3



mååhhhff.f..


bells

fy

det ser JÄVLIGT kallt ut, rent ut sagt.

men snyggt du

särskilt sista bilden.


Emilie

men du, dunderfint ju.

speciellt sista. jag tycker så mycket om din blogg.


Evelina

VACKERT som tusan.


Lisa

otroligt söt, som alltid.


Anna

Du anar inte vilka bedårande bilder du tar.


Sandra

dina bilder. SÅ FINA


inger helén

Upp