låt mig ta dig ut till rissne baby

oj. aj. för en timme sedan kom jag hem ifrån stockholm och imorgon är det visst dags för emmabodafestivalen. jag vet att jag förtjänar arkebusering (eller något betydligt mildare straff) på grund av dålig bloggning, men det kan ju inte riktigt hjälpas när det händer så många roliga saker hela tiden och min kamera dessutom är trasig. nej, det kan inte hjälpas. sååå, säg hej till mig på emmaboda (leta efter någon med centimeterlångt brunt hår förresten, jag var sugen på en förändring)! kram♥
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

skulle också vilja att det hände mycket kul här men då och då i alla fall. kul med festival. blir lite avis ja, men du får ha så skoj! :)


lisa

Jag blir mer och mer och mer och mer sugen pa att traffa dig efter varje inlagg jag laser, och det maste ju vara nagot bra. Holl pa att fraga vad du ska gora i host, men kom pa att du har ett ar kvar in the school (forlat) men det kanns bra. Da vet jag vad du ar. I know where I can find you. And (skrock skrock) I WILL FIND YOU.


Sanna

Upp