KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Haha gillar dedär om tåget! Självklar kan inte en vagn säga tuff :O


Caisa

Åhh jag älskar sånnahär superhärligtöverklockrena grejer!


Rebecca

det satt uppe såna affischer vid toaletterna på way out west. så himla bra alltså!


sofia

Designtorget har några som kylskåpsmagneter. Vi har den om ångest. Och en till. Det är hur fint som helst.


Malin

saknar min stenmarks-vägg som stylisten var tvungen att plocka bort för att "det fanns för mycket intryck" i mitt rum.



hatar proceduren som jag genomgår innan flyttning.



Undrar vart mamma har lagt min stenmarks-samling.



är sur.


Bells

fast varje gång jag åker till stockholm köper jag minst en stenmarksbild till. Den här gången ska jag unna mig en ytterligare hade jag tänkt mig.


Bells

Älskar Stenmark. Så himla bra. Den där ironin, den där lilla lilla härliga glimten i ögat.


kajsa

ettan, trean och femman är några av mina personliga favoriter faktiskt.


lovisa/polichinelle

Älskar Jan Stenmark! han är så fruktansvärt bra!


Jenny

Upp