ja

ge mig stockholm genom ett båtfönster
något att skratta åt
en daggdrypande solig höstmorgon
och
en svulstig solnedgång med en vän i motljus
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Damn, vad du är snabb! Tack för världens finaste miniresa. Imorgon skålar vi med frukostknäcke och kramas för att du är så fasligt fin.


Sophie

Och sen är du bland det vackraste jag vet om när du ler. Det vet du kanske om. Men det tål att upprepas.


Sophie

så vackra bilden. älskar den näst sista


Lotta

vackert!


Lisa

vad fin du är människa. både inuti och utanpå(:


sara

Helt oslagbara bilder. helt oslagbart vacker är du min vän. du fick mig att må lite bättre med dom.


Lisa

fintfintfint! det var soligt i stockholm i morse, var fint.. och kallt var det, men dagg på mitt fönster. underbara höst!


johanna

vackert


sofia

så fint =)


Josefin

Upp