Utkast: Jan. 31, 2011

vill återuppleva eller förtränga:
den trettioförsta januari tvåtusennio.
är lite mindre naiv nu, lite mer bortlängtande, lite mer törstande, lite mer medveten om hur sällan man möter fantastiska människor.
text
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Säger du att jag skriver detta helt anonymt?

Du kan inte se vem jag är?

Detta skulle man kunna göra en rätt rolig gissningslek med.


?

Säger du att jag skriver detta helt anonymt?

Du kan inte se vem jag är?

Detta skulle man kunna göra en rätt rolig gissningslek med.


?

din ip-adress är 188.126.235.3. du bor i huskvarna, har windows 7 och använder mozilla firefox. så mycket vet jag redan. let's fortsätta gissningsleken? :)


julia

Du vet vem jag är,Huskvarna är dock fel.Du får en ja och nej fråga per dag och för att vinna måste du peka ut mig in person!


?

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)


din skratt guide

ohohoho, jag frågade inget igår = två frågor idag.

är du född 1992?

går du på per brahegymnasiet?


julia

Fråga-1: JA

Fråga-2: NEJ


?

är du av kvinnligt kön?


julia

Svar Nej


?

yes, tre frågor (vet ju inte vad jag ska gissa)

går du på ed?

har du brunt hår?

spelar du någon sport?


julia

1 NEJ

2 JA

3 NEJ


?

Upp