HH


yeees, alltså, tänkte känna mig som den enda i herr hellströms ögon ikväll. ba' dansa omkring i min sjömansskjorta och tänka här kommer lyckan för hundar som oss. för när tiden är rätt (klockan åtta ikväll) ska håkan plocka upp mig och ta mig långt härifrån.

(och imorgon vill jag dansa med dig och dina mjuka läppar, men det är en helt annan historia)
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Åh njut!


Lovis

åh håkankråkan

jag måste vänta till den 28 april, attans otur! <3


saraerika

vill. också.


sofia

de va så himla himla bäst! och din tröja var grymt fin


johanna

Åh, lycka!


Olga

åh, han var så fabulös! Vilken man, vilken känsla och vilken kväll. Mhhhhm. <3 (& din skjorta var kick-asssssssss förresten)


fanny

Åh vad underbart.


Linnea, såklart.

så himla fiiin!

jag vill också dansa till håkan i sjömansskjorta!


pamela

Får man fråga vart du har köpt din sjömansskjorta? <:


Johanna

Upp