The nights will get colder and I'll make my bed / Make sure I'm all fed and asleep and wake when we're older


(Sofia observerar)

Det är den varmaste novembern någon kan minnas, och det börjar redan pratas om husarrangemang för nästa år. Det som kunde ha blivit panik med 2000 freshers som ska hitta boende och vänner tillräckligt oirriterande att bo med blev till något annat. J slickar sig om munnen efter blåbärscidern, fokuserar blicken (misslyckas), lägger sin hand på min och säger att nästa år, nästa år ska vi ha ett “home”. Vi är fem plus minus en som skrattar, bläddrar i mäklarkataloger och ironiserar över att slippa dela kylskåp med folk som inte har matvaror med humor. “You know, I bet we’ll someday all celebrate christmas there” fortsätter J och jag tror honom, mycket för att jag vill men mest för att det är sant. Vi fortsätter prata om något annat, vad som helst, regeringen eller jävelvädret, men undertonen av att vi tillsammans ska bo någonstans i ett upplyst hus här bland alla kullar ligger kvar som ett tyst skratt i rummet.

KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Himla fint det här.


Melwa

Julia! alltså jag dör på ditt nya liv, UNDERBART! så jävla rätt av dig!!!



om (som jag verkligen hoppas) du bor kvar i vår, sisådär i slutet på april-mitten av maj, så är det så att jag & mandy ska ut på resa genom Europa, och Berlin är ju ett givet stopp, SÅ... Jag skulle ÄLSKA att få se hur du har det och även få tips av dig om de bästa ställena! Åh hoppas du har det bra! är så imponerad av dig!



Kram kram kram!!!


olivia i forna sp3a....

Upp