KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

förträffligt fint


Sara

har du sett Sista avsnittet i walking dead season 1 nu!!!?!??! är du måhända redan inne på andra säsongen?

/ din trogne bundsförvant


mirre

Konstfullt.


Melwa

åhhh!!!! vart har du köpt kragen? <3


isabelle

sara: puss!

mirrebirresuperpirre: ba tittade färdigt på hela första säsongen på en dag du vet, ehe. måste se andra också! hade faktiskt inte den blekaste om att "bara om min älskade väntar" var en bob dylan-låt från början. men det är fint, nu kan jag även lyssna sönder den på engelska.

melwa: puss!

isabelle: spring spring spring till gina tricot! det gjorde jag när jag hörde det ryktas om denna fantastisk pärlkrage. 129 kronor tror jag den går på i sverige.


julia

Hej Julia! Jag klickade precis in mig pa din blogg och jag ser att du ocksa bor i berlin. Skulle vara kul om du hade lust att ta en fika eller nagot dylikt nagon gang :) Ha det!


Jennyfer

Om i morgon inte kändes så oändlig, då är ensamhet ett ord som inte finns <3


S

1. skitbäst låt. 2. skitfint hav. 3. fruktansvärt fin tjej.


Emma

helt underbara bilder!


Camilla Andersson

Upp