tre filmer om kärlek ungefär

Okej. Här kommer tre filmer som gör mig jättetöntig på det där gråta-ut-hela-världshav-och-gömma-huvudet-bakom-en-kudde-och-fnissa-jättehögt-och-rodna-sättet. Tre filmer som handlar om att bli förälskad, totalt jättekär, trilla framstupa och slå ut alla sina tänder. För det var en dag i mars vilken som helst och ännu en gång skulle han förklara för mig att min bild av kärlek är orealistisk och bara gör ont. Men jag vill inte bestämma mig och sedan vara nöjd. Jag vet ju att det kan kännas som att hjärtat sitter i hela kroppen och som att skrattgropar snart borde grävas i örsnibbarna. Jag har ju varit mitt i det där. Och det finns ingen gräns för hur ont bara en person kan göra och kanske går allting åt helvete tusen gånger om, men ändå. Ändå. Tusen gånger om.

med vänliga hälsningar,
den hopplösa romantikern

Take This Waltz

KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

måste ta en titt på dessa!

Svar: mmmjaa!
ohhboy.blogg.se


Alicia F

åh, weekend! älskar! så bra och fin och ångest-ig.

Svar: helt klart, åh, fyllde hinkar med tårar när jag såg den.
ohhboy.blogg.se


rainbowtrout.

Åhhh tack för tipsen! Låg sjuk hemma i soffan fullkomligt uttråkad, så kikar jag in på din blogg och nu har jag äntligen nåt att göra :-)

Svar: bra där, fint att jag kunde hjälpa till i tristessen! :)
ohhboy.blogg.se


Ebba

har inte sett någon av dem, får bli som belöning när allt skolarbete är klart! :)

Svar: mmm, hoppas att du nu har fått belöna dig själv. :)
ohhboy.blogg.se


johanna

Hjälp vad fint! Tack.

Svar: vasssegoo!
ohhboy.blogg.se


Maila

Älskade take this waltz xxx

Svar: ohja! scenerna i karusellen är absolut bäst, kan se om och om och om och om.
ohhboy.blogg.se


oroshjärta

Hej Julia! Får jag fråga dig vilken skola du läste tyska på i berlin?
många kramar

Svar: visst får du fråga mig det :) jag gick på http://www.hartnackschule-berlin.de/ , det går även att läsa mer i det här inlägget: http://ohhboy.blogg.se/2013/january/om-att-leva-i-berlin.html#comment lycka till!
ohhboy.blogg.se


linn

Weekend!!!!!!

Svar: !!!!!!!!!!!
ohhboy.blogg.se


Rebecca

Julia, julia, min kära ohhboy.

Nu har jag en ny blogg, bytt namn och domän och allt. Såg din kommentar och tänkte bah säga det.

PUSS

Svar: bellskling, ma belle! blir helt sprudlande överlycklig över att du är tillbaka i blogguniversum, givetvis. är inte lika sprudlande överlycklig att vi bor på så olika platser, saknar dig helt förbannat jävla mycket. :( PUSS!
ohhboy.blogg.se


bells

Kan inte jag få se om det blev några bra berrabilder :D

Svar: bealicious, tids nog, allting kommer tids nog :) ägnar mig för tillfället åt en av mina favoritsysselsättningar: ligga hemma i sängen med svinhög feber, oförmögen att göra någonting annat än att stirra in i väggen och titta på lättsmälta filmer. men imorgon kanske jag känner mig friskare och kan börja redigera (hur som helst kan ni ju inte se ut liksom, hehhh). hoppas att lund behandlar dig eminent och fantabulöst och så vidare, måste verkligen komma ner och hälsa på snart!
ohhboy.blogg.se


Bea

(Tänker särskilt på en reklamfjantig skrattig bild på mig, maja och matilda. Lite datorbakgrund på den.)

Svar: har flera fiiiiiiiiina bilder från några millisekunder den där söndagen <3<3<3
ohhboy.blogg.se


Bea

Upp