tre youtubeklipp // why can't you want me like the other boys do? they stare at me while i stare at you.





& några viktiga punkter:

♥ HUR HET ÄR INTE ALIN COEN?!

♥ Gissa vem som precis kirrade en arbetsintervju? WOPA! Bra utveckling av en torsdag då jag mest har suttit och skakat under textsamtalet på grund av känslig text och sedan gråtit rakt ner i diskvattnet när jag väl kom hem. Stabilt, väldigt stabilt.

♥ Alldeles snart (på söndag) plockar de ner Vårsalongsgrejerna på Liljevalchs. Åk dit i helgen om ni bor i Stockholm. Min mamma var snäll nog att ge mig sextio kronor kulturbidrag så att jag inte missar akvarellversionen som någon har gjort av Blade Runner. Och givetvis filmen med de sjungande fittorna, en modern klassiker tänker jag!

& så en avslutning värdig en arbetsansökan:
Med varma hälsningar,
Julia Nilsson

KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Fan vad fett med jobbintervju! Fittorna är helt knäppa och fantastiska!

Svar: ÄLSKADE FITTFILMEN! Och ja, mmmm, hoppas så att jag får det.
ohhboy.blogg.se


Bea

Schvinbra klipp och ännu bättre med din jobbintervju!

Svar: <3!
ohhboy.blogg.se


Frida

Döfin musik. Du har ingen spotifylista eller tips på andra bra artister/låtar? I behov av uppdatering på den fronten nämligen.

Svar: Jag har sisådär tusen gamla spotifylistor, de är alla ganska dåliga, haha. Går nog dock fortfarande att hitta under kategorin "höra läsa titta" (så kasst kategorinamn för övrigt, men whatevz). Har verkligen ingen stor musikkoll. Alls. Lyssnar just nu mycket på The Do, Jackie Wilson och Gisbert Zu Knyphausen. Och av någon anledning väldigt mycket på Håkan Hellström, kanske har jag blivit sexton igen.
ohhboy.blogg.se


Josephine

lycka till på intervju<3

Svar: tack, det gick jättebra, men vet ingenting än. <3
ohhboy.blogg.se


oroshjärta

Det sista påminner mig om watch listen tell (bästa youtubekanalen). Tips om du missat det!

Svar: Åh, det ska jag definitivt kolla in, tack för tipset! :)
ohhboy.blogg.se


Frida

Bastille kan ju vara det bästa som hänt musikvärlden på länge! Har du hört deras mixtapes?

Svar: Nej, inte lyssnat på, borde kanske :)
ohhboy.blogg.se


matilda

Upp