Konsten att vara egocentrisk





Det här inlägget blev ovanligt egocentriskt, men det är väl lite därför man har en blogg. Bilderna tog Sara(http://www.alisonn.devote.se/ , det funkade inte att länka) i lördags, tack min fina vän! Och eh, den smickrande bilden i Saras header föreställer också mig. Jag lider för tillfället av huvudvärk och sömnlängtan (kanske också storhetsvansinne, då jag tycker att min egen existens är så pass viktig att jag kan lägga ut fyra bilder föreställandes endast Julia Nilsson). Jag är dock ovanligt glad, anledningen till det kanske ni får reda på någon annan gång.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Mina kommentarer börjar väl bli uttjatade, men hjälp vad du är vacker.


Anonym

Du e snygg Julia!! OCH ...!!!! Jag ÄLSKAR dina skor!!

Och va bra att du är glad! Är det för att jag skickade pang prego-bakgrunden till din mobil via blåtand? Eller för att du hittat serienördsvänner på skolan? Eller.... är du KÄR?!?!?


Sanna

Och kommentaren längst upp var från mig. Bara så du vet :)


sanna

Klart att man får vara egocentrisk! Jag är det nästintill jämt.. fast på olika mycket sätt. :)

Dessutom är du fin som snus!


kajsa

svar: Ja, läs den. Den är faktiskt underbar. Enkel och vacker på något sätt.


sanna

Nästa gång jag ser dig i skolan ska jag kasta mig över dig och förhöra mig lite om helgens.... bravader!!! GAH! KUL!


Sanna

sjukt söta skor & du är söt!


johanna

sv: Höhö oki :) Choklad är ju super också, men själv har ja godislöfte!


johanna

HEJ JAG VET VARFÖR DU ÄR GLAD OCH JAG VET ATT DU ÄR SNYGG.


Sophie den allvetande

DU VET VARFÖR JAG ÄR GLAD. OCH DU ÄR SNYGG.


Julia, den nästan lika allvetande

Upp