sen tar vi berlin

lördagsnatt med drinkar i prenzlauer berg hos snubbarna jag träffade på tåget till berlin
tisdagskväll med öldrickande på en bar i neukölln för att fira att frans fyllde tjugotre
onsdagskväll med musik på stället pool tillsammans med frans, linnéa och kristoffer
bluäh, önskar att jag la ner lite mer tid på mitt fotograferande så att det blev bra någon gång













KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Vad menar du? Bilderna är underbara, jag vill bara fylla arton nununu när jag ser dem.


Maja

Men Julia, ditt fotograferande ÄR bra!


Emilie

Ahh, Berlin alltså.


Åsa

Jag kräver uppdatering nu. På momangen.




fanny

maja: woh, tack!

emilie: åh, gullegull, tack!

åsa: man ba dööör.

fannnnnyyyy: alltså. jag har varit på väg så väldigt många gånger. men: ny tyskakurs, möte med rektorn, femtiosju brev till csn, hur-mycket-mat-kan-man-köpa-för-fem-euro-och-trettiosju-cent-fan-vad-jag-är-trött-på-att-laga-samma-mat-hela-jävla-tiden, migränanfall, feber, äsch-varför-inte-titta-på-sista-harry-potter-filmen-tre-gånger-och-sen-whip-it-fyra-gånger, ahhh-om-två-dagar-kommer-min-bror-hit-jag-måste-storstäda-lägenheten. typ så. och lite också: kvalitet före kvantitet. jag har någonting som jag skriver på och kanske publicerar senare idag. men först måste här sopas, moppas, toalettstädas, tvättas, lagas mat, skrivas lite tyskauppsats och sådant där. sen måste jag ju dricka öl också.


julia

Tjenare va snygga vänner vi har. Frans, Linnea och Krille asså, maygahd!


Emilia

För en kärlekskrank och svärmisk tonåring som känner att alla olika band drar henne till Berlin & Tyskland & Europa & övriga världen är dina bilder en fröjd för ögonen.


rebecka

din blogg är ju så himlans bra och jag vet inte hur många gånger jag sagt det men det skrämmer mig nästan litegrann att du kan så himla mycket. puss på dig.


isabelle

helt underbara bilder!


melwa

men, haha, vad knäppt, jag har också varit i berlin med benjamin (han i mitten på första bilden).


viktoria

...och sen tar ni Berlin, och sen då? Vill se uppdatering här ohhboy, saknar dig ju!


hest

jaaaaaaaag saaaaaaaaaknaaaaarrrrr diiiiiiiig


bells

Club Mate är så himla bra att ha när en är sådär rese-seg och behöver liten extra kick till vodkan, ju. Fan vad jag saknar Berlin. (så mycket att jag till och med behövde ett svärord för att kunna uttrycka mig starkt nog, inte vanligt i mitt vokabulär)


marie

Upp