"äsch, lilla jag gör mig bara redo att krossa patriarkatet"

Dags för en ännu f!nare profilbild på Facebook kanske? Gör som jag och förhoppningsvis tusentals andra, pimpa här!

Nu ska jag återgå till det hårda skrivandet, vindruveätandet, cashewnötsätandet och tedrickandet. Insåg för övrigt igår att jag nog hade mer text till mitt projekt innan jag började på den här utbildningen i september. Har avskytt så mycket av mitt skrivna, raderat, skrivit nytt, raderat, börjat om.

MVH personen som aldrig någonsin kommer att lyckas skriva färdigt en bok men åtminstone har en fullkomligt fantabulös profilbild
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Den här bilden är supersnygg, en riktig pärla i profilbildsskogen.

Svar: Åh, tack min kära honungspaj!
ohhboy.blogg.se


Bea

ÄLSKAR bilden!!!!!!!!!!!!

Svar: YES! POWER! TACK!
ohhboy.blogg.se


karoline

Mkt mkt f!nt!!! Och du kommer få ihop en riktig pärla till bok, låt det ta så många omskrivningar som behövs!

Svar: puss och tack och jaaa vad jag hoppas att det blir en bok någon himla gång!
ohhboy.blogg.se


Moa

Eh. Glömde att någon använt just orden "en riktig pärla" två kommentarer ovanför. Eller så kom jag ihåg det jättemycket och snodde det omedvetet. Vet inte ens. Men en riktig.... skinande skimrande enhörning till bok? Typ?

Svar: hahaha, helt underbart! ska skriva en sjuhelvetes enhörning till bok, helt klart.
ohhboy.blogg.se


Moa

Yä fan vad fint! Snyggis!


Miranda

Upp