mellan hägg och syren tar skomakaren semester

Febrig och förkyld dricker jag veteöl ur vinglas i köket som brukade vara mitt eget. Total utandning leder tydligen till totalt sjukdomstillstånd, inte särskilt oväntat egentligen, men lite lätt trist när alla mina våta drömmar det senaste halvåret har involverat allt som Berlin är uppbyggt av. Men jag planerar att knapra Ipren och sluta klaga, bara jag får sova ut riktigt ordentligt inatt. Och förresten: jag känner mig glad. Helt underbart glad och nöjd. Vågar knappt ens lita på känslan, är så rädd att den ska rinna mig ur händerna, för hela tvåtusenfemton har mitt förnamn stavats kaos och mitt efternamn förvirring och livet har känts rörigare än på väldigt länge. Men jag lever och mår, tänkte bara att ni skulle få veta det. Och jag tänker givetvis också på hur ni kan tänkas ha det under aprilhimlen, skriv gärna en rad. Puss.
text
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

vilket fint litet livstecken ändå <3


chrissy

krya krya kram <3


oroshjärta

fini! jag kommer till skåne 22-24 maj. vi kan väl ses då? :)


Flora

Har du instagram, Julia? Skulle gärna vilja följa dig!


Anonym

Upp