there's a concert hall in Vienna, where your mouth had a thousand reviews

Jag fotograferar nästan aldrig längre, det känns lite synd att det har råkat bli så. Jag tänker att jag kanske ska sälja min systemkamera för att få råd att köpa mig en mindre och mer behändig kamera, en som jag orkar ta med mig överallt. Vill ju bara bevara en känsla, inte ta de mest högupplösta bilderna någonsin. Helst skulle jag vilja ha en kamera med videofunktion, jag skulle så gärna börja filma lite, visa för er hur mina vänner skrattar, hur åkrarna bildar mönster utanför tågfönstret. När jag besökte Berlin i slutet av april tog jag åtminstone några konstiga bilder på personer som jag tycker väldigt mycket om. Här ovan ser vi till exempel en middag på From Hanoi With Love tillsammans med Adna och Greta María, minst tusen saknade personer under en dag då vi bara promenerade från fik till fik, och Joe med en vattenkokare när vi en eftermiddag skulle dricka te och GT tillsammans.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Hmm ja kanske bättre att köpa en annan lite mindre kamera då :)


Jasmine

otroligt vackra fotografier.


rebecka

men åhh så fina fotografier!!!


Hedvig

Håller med, det är mycket enklare att ha en liten kamera som man nästan kan ha i fickan! :)


Johanna

Upp