för exakt en vecka sedan













Isabella har naturligt kopparfärgat hår medan jag, Mimmi, Sofia och Elvira mest bara imiterar. Sofia matchade dock rött hår med röda vantar och röd halsduk, två extra poäng till henne! Efter denna poängräkning tänkte jag mest skriva att min förra onsdagskväll var sprängfylld av glädjeämnen rakt igenom. Jordnötsringsätande, pianospelslyssnande, fotograferande, höstpromenerande, biljardspelande/biljardlekande, kladdkaksätande, filmtittande, mysande, konverserande och tågåkande är nämligen något av det bästa jag vet, typ.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Du är så fin så fin att något i mig smälter var gång jag ser dig.

FÖRRESTEN! (medtankepåbobhundtröjan)så fick jag ett sjukt ballt sms igår.


bells

åh, bellsibells min bels, vad fin du är.

och och och imorgon gäller det, BOOOB HUUND!


julia

Upp