Utkast: Juli 21, 2011


helt vanliga ben och fötter en helt vanlig torsdagskväll
(och jag undrar om du tänker på mig)
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

shitshit. bästa bloggen ju!!! åh. så glad att jag hittade den.


agnes

sv: Åh, tack snälla! Är verkligen nöjd med mina köp. Min kostade 70 euro, vilket är ungefär 630 kronor. Himla dyrt men har kikat på den i en evighet. När jag köpte min fanns den bara i två färger kvar, men håll ögonen öppna. Kolla hemsidan och olika butiker om du har möjlighet! Puss!


Olga

Utgår givetvis ifrån att det är mig du syftar på.

Och ja, stilla din iver; ty jag tänker på dig. Hemskt mycket. Och länge.


bells

ska skriva ett jättejättelångt och jättejättevirrigt mejl till nu tänkte jag.


s

agnes: åh blir så glad att du hittade hit och tycker som du gör!!!



olga: tack för den väldigt fina och utförliga informationen, åh. den där tröjan hade passat så hemskt fint i mitt träskåp med stickade saker, ah, frågan är dock om det inte blir ett par bruna skinnskor istället.



bells: jag syftar alltid på dig. och jag gillar när du tänker på mig. när du föreställer dig mig naken och insmord i jordnötssmör RAOOOWWRRRR.



s: superfint superlångt supervirrigt. precis som jag gillar det. ska svara. ska svara. ska svara. upprepar det tusen gånger för mig själv så jag inte skjuter upp precis som vanligt. ah. är så dålig på mailsvarande emellanåt.


julia

Upp