åh!

(tog bort gifarna och hoppas att allt nu syns ordentligt)

att fira på ett alldeles magiskt och livslångt vis tillsammans med någon med norrländsk dialekt och snälla ögon // att gå omkring med favoritcitatet ur olle adolphsons trubbel på armen // att leva med en tatuering resten av livet // jag levde lycklig här med dig och mina katter ett liv i synd och utan omsorg att bli frälst
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Det där var min favoritlåt när jag var 9 år. Fast med Håkan då, såklart.


Linnea

varför ser jag inte bilden?!?!! vill så gärna se den!! <3


bella

Ba gillar att det står rackars-bananer i adressfältet när man klickar på det här inlägget.


Camillllleleelel

ÅH, så himla fint. Precis som för Linnea var Håkans version favoritlåten förr. Åh, fruktansvärt fint!


Ellen

Snyggt, tycker jag!


Melwa

aaaaah, vad kostade den? ska kanske göra en liknande!

så snygg.


evelina

Vad coolt och bra bästa låten dessutom, jag bruker lyssna på den med Monica Zetterlund.


Rebecca

alla bara skriver håkanhåkanåhhåkan jag skriver monica zetterlund. och din kroniska accessoar är väldigt fin.


sofia

åh, häftigt. åh!


hannah

mycket vackert! gjorde det jättesuperont?


saraerika

det där var ungefär det finaste jag någonsin sett. avundsjuk som satan.


fröken svår

Men åh! Så fint!


Rebecka

Gillar dina handleder! om jag var en vampyr skulle jag dricka blod därifrån!



PS: det är en komplimang!


H

Linnéa: Alltså, heh, jag tycker att håkanversionen av trubbel är så himla trist. Vanligtvis tycker jag att den herren har så väldigt mycket känsla i sin röst, men det känns som att han liksom sjunger trubbel utan vidare tanke bakom. Olle Adolphson däremot. Och Monica Zetterlund. Och Freddie Wadling. Åh.



Bella: Hade superhippa gifbilder från gickr som tydligen inte alls ville fungera. Men nu så!



Makizakekakecamillemonamour: Hahaha, jag vet, man får inte ens behålla sina work-in-progress-rubriker hemliga på blogg.se. Saknar dig, gör ju det mest hela tiden likssssom. PUSS RARING.



Evelina: Endast sjuhundra kronor faktiskt. Jag tror att en tatuering av denna storlek brukar ligga runt 700-1000 kronor kanske. Vissa tatueringsstudios har motivpris, andra timpris. Den tog ungefär 40 minuter att göra. Lycka till.



Sara Erika: Åh, knappt alls faktiskt. Här, katter, och, utan, frälst kändes inte alls. Heh. En liten kittling kanske. Det gör liksom betydligt mindre ont när det nästan är överarm. I mitten var det lite känsligt, men det är bara en småbrännande smärta, inget allvarligt.



H: Jag tar det som en komplimang av bästa sort helt enkelt. Det är något speciellt med ariskt blod, heh.



PUSS PUSS PUSS och tack alla fina, söta, rara.


Julia

ÅH. Trubbel med Monica är kanske den bästa medicinen mot grå dagar innan våren slagit ut på riktigt.


denise

du. jag vet att du inte har alla svar. men liksom. hur vet man att man kommit över någon?

för det känns. inte. han känns inte på samma sätt. jag blir kolsyrad och wahh av någon annan även fast det bara gått tre månader. det får mig att känna skuld, att jag ens är kapabel att tänka tanken att "tänk om jag blir kär i honom". kan man göra det tre månader efter 8 månader tillsammans med någon? de tre senaste månaderna känns ju som en evighet. gah, att vara ung


.

svar till punkt: jag hoppas att den mailadress du angav var korrekt, för jag har precis skickat en lång och kanske något förvirrad text till dig. det blev liksom för personligt för att publicera här. puss.


julia

Men fy sjutton vilken fin tatuering! Har länge funderar på hur sådär "mycket" text precis där skulle ha sett ut, och nu vet jag ju, jättefint!


Rosita

snyggt!!!!


julia

har gått runt och nynnat på precis den under 3 krakow-dygn. så fint.


malin

Upp