le fylleblogg

överstiger gränsen måttligt berusad mest hela tiden och har aldrig känt mig mer levande men heller aldrig lika menlös. snartsnartsnart ska jag få tid till att skriva någonting ordentligt igen, förlåt. mest av allt är det nog jag själv som behöver det där skrivandet, mina oaningar måste formuleras och mitt huvudinnehåll måste möbleras. tills dess, ta hand om er! om det är någonting ni undrar är detta tiden att fråga, om det är någonting ni vill ha i lilla ohhboy är detta tiden att önska. nu ska jag försvinna ut i den berlinska natten (och ni som kan tyska kanske skrattar lika mycket som jag åt ordleken att det forna badhuset stadtbad wedding nu har blivit klubb och bytt namn till stattbad wedding. fiiiint).

KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Fortsätt alltid att skriva och publicera det bara :) drömskt och stilistiskt och krossad kärlek. Eller helt enkelt vad du vill.

Svar: dina kommentarer är alltid så fina, och visst ska jag fortsätta skriva här både länge och väl, men det är väl just det att det inte alltid känns som att jag kan skriva just precis vad jag vill. censurerar så mycket, heh, hrm. grattis till studenten förresten <3
Julia Nilsson


Isabelle

Upp