FAVORITOUTFIT (önskeinlägg den fjortonde december)

Hösten tvåtusennio fattade jag det fullkomligt strålande beslutet att skaffa en sammetskappa från Monki. Åttahundra kronor och det blev det dyraste plagget jag någonsin hade köpt. Men vilket lyckligt liv vi lever tillsammans! Vad jag har smekt och lagat! Hur vi älskar varandra! Vilka äventyr vi upplever!

Nu har jag nästan gäspat färdigt och druckit upp min kopp chai. Alldeles snart ska jag och Victor försvinna iväg till en nyöppnad bar två kvarter bort. Där finns det trevliga bartenders, billig öl och bordsfotboll. Tänker att det blir en perfekt lördagssysselsättning! Ursäkta tråkigheten i blogginläggen när jag försöker blogga varje dag, det är ju helt omöjligt att hinna författa ett långt och välformulerat textinlägg dagligen när jag samtidigt försöker hinna skriva på min bok. Bisous.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

åh kan du inte berätta lite mer om den där boken

Svar: åaaihhååh, det kommer nog inte att hända här på bloggen än på ett tag är jag rädd. men om vi träffas i verkligheten när du besöker din vän i berlin (snart hoppas jag), då kan jag berätta mer! puss.
ohhboy.blogg.se


linnea

ps fett fin kappa.


linnea

KRAM


linnea

åhh jag har också en sammetskappa från monki som jag fullkomligt älskat sönder!! (vet inte om det är likadana dock, i min är det blommigt foder..hmm) tyget har blivit avskavt på vissa ställen och vänstra fickan har det blivit hål i och den luktar rök som jag försöker dölja lite med vädring och parfym när jag ska träffa föräldrarna och farmor har fått sy i en ny knapp och efter utekvällar har den fått fläckar som jag inte alls vet var de kommit ifrån men å så himla bra kappa alltså.

Svar: åhåhåhå. jo, visst är det den! älskarälskarälskar varenda kvadratmillimeter av varenda fläck och varenda trasig söm och varenda avskavd tygbit!
ohhboy.blogg.se


evelina

Upp