and the head said that you always were a queer one from the start // for careers you say you want to be remembered for your art

tänkte passa på att lämna er en superposeig lördagshälsning. har nämligen köpt mig en macbook air för pengar som jag inte har, och alla vet ju att photo booth är beroendeframkallande. nej, vet ni vad, nu ska jag försvinna iväg till hornstull och min vän ingrid. vi ska dricka alkoholhaltiga drycker och kramas och prata. har saknat henne så! tack för den fina responsen på föregående inlägg förresten (kan ju dock hinta om att ni är flera hundra som läser och bara ett fåtal som kommenterar, och att jag skulle känna mig mer sugen på att uppdatera oftare om det var fler som peppade). ta hand om er ♥
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

hetto! trädgården med mig och emelie nästa helg?

Svar: <3! nu måste vi snart!
ohhboy.blogg.se


Flora

ahh vad du är snygg.

Svar: gahhhhhhhh!
ohhboy.blogg.se


rainbowtrout.

ja ja ja! älskar din blogg! vill läsa mer! Du verkar vara en fin och vettig person! ser fram emot när du och bloggen flyttar till Berlin igen!

Svar: Tack och tack och tack! Jag ser också fram emot när jag och bloggen flyttar till Berlin igen! Så himla mycket ser jag fram emot det! Men visst är Stockholmssommaren fin den också, javisst är den det.
ohhboy.blogg.se


A

många utropstecken där hih

Svar: <3!
ohhboy.blogg.se


A

Värsta vacker!!!

Svar: gahhhh!
ohhboy.blogg.se


Rebecca

du är så galet bra. din blogg är min favoritblogg, om det säger dig något. heja dig!

Svar: åh, givetvis säger det mig någonting. tack så hjärtligt och heja dig!
ohhboy.blogg.se


emma

Blir helt lycklig när jag ser att du har bloggat, älskar verkligen att läsa dina texter. De är helt fantastiska!

Svar: Åh, blir helt lycklig över att du kommenterar ju. Tack som tusan.
ohhboy.blogg.se


Maria

Har ju läst i flera, flera år och aldrig skrivit något här. Skäms! Jag tror jag såg ditt allra första framträdande (?!?) under en poesikväll på tändsticksområdet och var liksom fast sen. Du slog mig med en sådan häpnad och det var så jävlajävla bra och känslan du förmedlade var bara SÅ JÄVLA MYCKET! Och du gör det fortfarande och är nog bästa bloggen jag vet. Detta blev verkligen en kärleksförklaring insåg jag nu, men kärlek är ju bättre än allt annat och då är det bara att känna sig nöjd! Fortsätt skriva!!!

Svar: SÅ JÄVLA MYCKET TACK! Åh, minns fortfarande den kvällen och hur mycket jag skakade där jag stod bakom micstativet. Älskar din kärleksförklaring. Vill skriva en kärleksförklaring till din kärleksförklaring. Vill skaffa barn med din kärleksförklaring.
ohhboy.blogg.se


Amanda

heje, jag blev lite blyg och konstig sist. men det var fint att få säga hej till dig, i solen, på kullen.

Svar: hej. jag är rädd att det var jag som blev lite blyg och konstig sist, haha, var så svårt att snacka med dig avslappnat när alla mina klasskamrater var där. men det var verkligen jättefint att säga hej till dig, och jag hoppas att du börjar på jakan i höst och stormtrivs.
ohhboy.blogg.se


freja

Jag ska kommentera varje jäkla inlägg ifall du gör 2 i veckan. För det första jag knappar in på sökfältet varje morgon och kväll när jag slår upp datan är "ohhboy.blogg.se" eller egentligen skriver jag bara "O" sen kommer det som automatiskt alternativ. JA TACK! Och oftast har du inte uppdaterat sen senast så då går jag in och läser din "om att flytta till Berlin" så nu kan jag nog snart utantill men det känns ändå lika läskigt. Du är verkligen en av mina 3 största inspirationspersoner inom skrivandet, du är grym och jag önskar du publicerade mer. Vi vet ju hur mycket du skriver så ut med det bara <3

Svar: ÅH ÅH ÅH DÅ! Jag borde verkligen börja göra två inlägg i veckan enbart för att få så här fina och välutvecklade kommentarer. Snart ska jag blogga igen. Så himla snart. Tills dess får du lära dig att rabbla Berlininlägget i sömnen, antar jag:)
ohhboy.blogg.se


jaaa!!

Alltså så sjukt fin dam är du.
Säger som tidigare talare "Ut med det bara <3"

Svar: UT MED DET BARA! Men all den där prestationsångesten då och alla de där sommarkurserna och alla de där klipphällarna som är så varma och det där bokprojektet som jag håller på med då och allt det där bloggandet är ju så blottande och så läskigt och varför gör jag det ens men varför skulle jag sluta? Lite så, ungefär. Men snart ska jag nog publicera något igen.
ohhboy.blogg.se


chalene

Din blogg är min favvisblogg, just so you know! :) Önskar jag hann kommentera lite oftare och bättre bara.

Svar: Du kommenterar ju jätteofta och jättebra, oroa dig inte. Och det värmer djupt djupt djupt in i hjärtegropen att ohhboy är din favvisblogg. Kram.
ohhboy.blogg.se


Melwa

Åh din blogg är ju så mycket pepp!

Svar: PEPP! PEPP! PEPP! Då har jag lyckats med någonting, åtminstone.
ohhboy.blogg.se


Sandra Leone

Åh ja folk kommenterar alldeles för lite! Försöker att alltid kommentera för jag vet själv hur mycket det betyder. Några rader, kanske bara ett ord. Men det betyder lika mycket. Hur som, du skriver himla fint och jag är glad över att jag följer din blogg. Kram!

Svar: Åh, tack så mycket! Men jag vet ju också att jag är precis likadan, jag är urusel på att kommentera bloggar i samma utsträckning som jag önskade att människor kommenterade min. Kram.
ohhboy.blogg.se


fanny darling

heeej har du något hosteltips i Berlin?? eller airbnb??? vi ska dit ett gäng på fyra (ett syskonpar och en flickvän-pojkvän) i fyra nätter och vill bo bra... kreuzberg?!!?!? danke!!!

Svar: Alltså, tyvärr har jag ungefär noll komma noll noll tips på hostel eller airbnb i berlin. har liksom aldrig bott på något själv, och gäster har alltid bott hos mig. hm, men kanske kan du spana in berlinbiten.se eller http://res.se/blogg/berlinenkarlekshistoria/ för tips och råd. kram!
ohhboy.blogg.se


Cathrine

Vad gör du? Hur mår du? Vad heter din katt? och vilka färger är dina naglar målade i? Update?! give us something liksom! PUSS


chalene

Upp