ett väldigt lyckligt blogginlägg


Det växer blommor i mig (hela jävla sommarängar). Högt högt upp är allt oändligt ljusblått eller tungt mörkgrått. Vårjackorna hann inte ens användas innan sommaren kom. Och när monsunregnet dundrar ner över Hermannstraße blir mina steg bara ännu lättare, dansen ännu mer extatisk, hela jag dyngsur. Vad jag längtar efter nu är årets första åskoväder, ett riktigt bombastiskt, tack. Skriver knappt alls gör jag, bara lever. Låt oss ännu en gång kalla det för fältstudier.

P.S. titta vad fin jag är i håret!!!
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

så snyggt hår och fän vad jag också vill promenera på hermannstraße


frida

superfin frilla!


lisa

Jättefint med kort hår!


Miranda

Låter ju fantastiskt!


kaneli

Så fin<3


Anonym

fetsnygg frizz!!!!!!


hanna

Alltså, drömlivet att bo och leva i Berlin, så jäkla underbart!


Beatrice

Jättefint ju!


Sandra Leone

enlitennyckel.blogg.se


HÅLLBARHET

Så himla fin är du!!!


Jennifer

Upp