Miss Pose-A-Lot

varsågod, två gifiga mitt-i-natten-hälsningar från er största idol! tyvärr har er största idol lidit
av extrem huvudvärk hela veckan, men inatt lyckades hon nästan dansa bort den på en
klubböppning där det bjöds på techno och ansiktsglitter i överflöd. konsekvensen tycks
dock ha blivit feber, så imorgon måste jag väl dansa bort den också. sov så gott!
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Åh fy så jobbigt med skallebank och feber. Men du ser glittrigt strålande ut i alla fall..

Svar: Åh! Tur att en har glittret i behåll i alla fall, då är det så mycket lättare att hantera dåligt mående.
ohhboy.blogg.se


LORISSA LOVEBOMB

snygga gif :D

Svar: dankedanke :)
ohhboy.blogg.se


william

Ramlade över din blogg tidigare idag när jag googlade mig fram till din Flytta till Berlin-guide och helsikes satans jäkla DAMN vad bra du skriver. Har läst igenom en massa månaders inlägg nu och jag är helt hooked. Fortsätt kämpa på med din bok!

Svar: GAAAAH. Tack så väldigtväldigtväldigt! MVH fnissar förnöjt för mig själv och klappar mig på båda axlarna samtidigt.
ohhboy.blogg.se


Moa

tjusiga du!

Svar: ska det poseras så ska det poseras ordentligt, heh.
ohhboy.blogg.se


oroshjärta

Upp