FESTIVALPEPPEN (har packat ner glitter och paljetter)

Och så har jag plötsligt sockervaddsfrisyr och ett nagellack i matchande nyans. Tid har jag dock inte särskilt mycket alls av just nu, så något utförligt och magiskt blogginlägg blir det inte tal om. Alldeles snart ska jag försvinna iväg till andra sidan av stan tillsammans med mina vänner och sätta mig på en nattbuss till Polen. På OFF ska jag dansa tills jag trillar ihop, och när jag kommer tillbaka lovar jag att skriva om hur allting kändes i mig. Puss.
KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Serrii snyggastr ja sett!!!!

Svar: YES, jag har en fanguurl!!!!
ohhboy.blogg.se


Fanguurl

Men SÅ snyggt!! Ha det awesome i Polen!

Svar: Thanxxx gånger x gånger. <---- förvirrande
ohhboy.blogg.se


Johanna Af Apel

Åh, men ÅH!! ÄLSKAR ditt sockervaddshår!!

Svar: GÖTT! Tack! Nice! Fint!
ohhboy.blogg.se


Jennifer

hur fint !!!!!!!!! <3 hoppas polen är magiskt!

Svar: ttttttaccccckkkkkk <33333! polen war wirklich ganz fantastisch!!
ohhboy.blogg.se


oroshjärta

Hej. Hur klarade du dig den första tiden i Berlin, innan du hade fått jobb? Var du inte stressad över att dina tjugo tusen skulle ta slut på en gång?

Svar: Hej där! Ärligt talat tror jag inte att jag var så himla orolig pga 1) hade aldrig haft särskilt mycket pengar tidigare, hade därför ganska ofancy vanor, tyckte att tjugotusen var supermycket pengar och 2) började plugga tyska och ta CSN ganska snart. Och tjugotusen är ändå ganska mycket pengar i den här staden, det är ju möjligt att överleva på en sådan summa 2-3 månader beroende på vad för typ av boende en hittar och vilken levnadsstandard en är van vid. Skriv gärna igen om du undrar något mer. Puss. <3
ohhboy.blogg.se


Anonym

O . M . G . SÅ SNYGGT HÅR. Passar dig asbra!! ha så kult på festivalen!11

Svar: tacktacktacktack! <3! på festivalen hade jag riktigt kult, det ska du veta:)))
ohhboy.blogg.se


amanda

DÖSNYGG

Svar: TACK. <3
ohhboy.blogg.se


Melwa

hej!!! åker till berlin imorgon och undrar om du vill hänga ngn kväll? är där till 12e! vill göra roliga saker!

Svar: hejhejhej!!! givetvis ska du och jag hänga!!! tänker mig vin högt över taken på klunkerkranich kanske? lägg till mig på facebook.com/superjulianilsson så styr vi upp något? <3
ohhboy.blogg.se


sofia

Upp