KÄRLEKSFÖRKLARINGAR

Fina bilder :)


Annster

Underbara bilder!


Joe

Oj, ser kul ut, hur är det i berlin? kram och ha det bra :)


Jennifer

Men åh vilka bilder

Svar: tackelitack!
ohhboy.blogg.se


Frida

Hej! Jag ska till Berlin med några dansanta kompisar i slutet av april-början av maj. VAD bör man göra i Berlin över valborg/första maj? Känns som det är hålligång då men vet inte riktigt vad! Tipsa!!

Svar: Hejhejhejhejhej, fett att du ska hit! Om jag inte har helt fel så firas inte Valborg överhuvudtaget i det här landet, men första maj kanske kan vara kul! Parkhäng är nog det optimala. Men givetvis är första maj väldigt politiskt även här, det brukar råda glasflasksförbud och demonstrationerna kan bli riktigt våldsamma. Värst tror jag att det brukar vara i Kreuzberg, googla till exempel "1 Mai Berlin". Jag har inga egna upplevelser av första maj i Berlin då jag arbetade förra gången. Men ja, det kan nog både vara en festlig och knepig dag. Rekommenderar som sagt det klassiska parkhänget, heh.
ohhboy.blogg.se


lisa

fint!

Svar: taaack!
ohhboy.blogg.se


Karin

Upp